Härligt lantligt och vita vråer

Välkommen till min inredningsblogg =) Här kan du följa mig i de projekt jag gör. Här kommer jag att lägga ut bilder på möbler och annat smått och gott som kommer att renoveras för att sedan säljas. Vid intresse av köp så kan du mejla [email protected] eller skriva en kommentar i fältet så svarar jag så fort jag ser ditt meddelande.

Funderar lite

Publicerad 2012-08-23 23:00:47 i

... på olika inredningstilar, tycker om den lantliga / shabby chic stilen men kan tycka att den kan kännas lite för opersonlig och stel med allt det vita. Det är många som gillar stilen och har det så vilket jag också vill men skulle vilja göra det lite annorlunda. Funderar på att göra en kombo av färgglatt och lantligt/shabby chic här hemma. Tror ni det kan funka?

Funderar även på att göra möbler i ex turkost med shabbystilen, ska bara hitta den rätta möbeln som ger mig rätt känsla och som skulle passa i turkost.

Egentligen är det synd och skam att vi som målar om gamla/ antika möbler gör det för vissa är faktiskt fina som det är, fast ändå föredrar jag dom i vitt eller nån annan färg än brunt. Dessutom gillar jag att se hur möblerna förändras med lite färg och sandpapper :)

Hehe mycket funderingar hit och dit, är iaf kul att titta runt på olika inredningsbloggar och se hur duktiga många är och vilken fantasi som finns :€

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Inredning och renovering är ett stort intresse som jag nu försöker utveckla till något lite större. Jag bor i Skövde men är från Örebro.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela