Härligt lantligt och vita vråer

Välkommen till min inredningsblogg =) Här kan du följa mig i de projekt jag gör. Här kommer jag att lägga ut bilder på möbler och annat smått och gott som kommer att renoveras för att sedan säljas. Vid intresse av köp så kan du mejla [email protected] eller skriva en kommentar i fältet så svarar jag så fort jag ser ditt meddelande.

Och så...

Publicerad 2012-10-26 13:36:52 i

fortsätter jag med målandet. Ikväll ska jag fortsätta med vitrinskåpet som jag påbörjat och efter det blir det ett bord med fyra tillhörande stolar som kommer att målas vita. Hoppas ni fortsätter att följa mig :)

Kommentarer

Postat av: Chatarina Lindahl

Publicerad 2012-10-27 19:15:49

Hej Sandra! Vad roligt att se att du skall göra iordning på en matsalsmöbel i Chippendalestil. Jag har ett sådant bord och stolar, utlånade till min syster, som från början är från mitt föräldrahem. Jag vill inte ha det men jag kan inte heller göra mig utav med det, så det var perfekt att min syster ville "låna" det. Jag har på rekommendation av Elin följt din blogg - vad duktig du är! Visst finner man ett visst lugn med att slipa och måla? Jag fortsätter följa dig och vill du är du välkommen när du är "hemåt". Kram Chatarina

Svar: Hej! Ja det känns kul att göra ett så stort projekt :) Har stått här sedan i somras så nu måste det börjas målas. Vad kul att du tittar in på min blogg, själv har jag börjat följa din och tycker att dina kransar och möbler är jättefint. Såg att du har en likadan skänk som jag gjorde om för ett tag sedan, är nyfiken på om den blir svart eller vit, hoppas på svart då det är jätte snyggt :)
Det är rogivande att måla och förvandla om möbler, och roligt att se hur en gammal möbel får nytt liv med färg och omsorg.

Kram
Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Inredning och renovering är ett stort intresse som jag nu försöker utveckla till något lite större. Jag bor i Skövde men är från Örebro.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela