Härligt lantligt och vita vråer

Välkommen till min inredningsblogg =) Här kan du följa mig i de projekt jag gör. Här kommer jag att lägga ut bilder på möbler och annat smått och gott som kommer att renoveras för att sedan säljas. Vid intresse av köp så kan du mejla [email protected] eller skriva en kommentar i fältet så svarar jag så fort jag ser ditt meddelande.

Oct. 08, 2012

Publicerad 2012-10-08 16:00:10 i

Arbetet med skänkarna går framåt, dock med lite motgångar. Vår egen tvbänk ville inte som jag igår så just nu är jag inte riktigt nöjd med resultatet på ovansidan.

Den andra skänken är grundad och förberedd för att börja täckmålas imorgon. De lösa delarna behöver torka till sig i ca 2 dygn innan de också kan få sin rätta färg. Så min förhoppning är att allt ska vara klart till söndag och så kommer nya projekt att dras igång.

Ett mindre vitrinskåp kommer att göras om, bord och 4 stolar väntas också på att göras om. Sen har jag det hemliga projektet, en bild lägger jag ut här så får ni en liten aning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Inredning och renovering är ett stort intresse som jag nu försöker utveckla till något lite större. Jag bor i Skövde men är från Örebro.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela