Härligt lantligt och vita vråer

Välkommen till min inredningsblogg =) Här kan du följa mig i de projekt jag gör. Här kommer jag att lägga ut bilder på möbler och annat smått och gott som kommer att renoveras för att sedan säljas. Vid intresse av köp så kan du mejla [email protected] eller skriva en kommentar i fältet så svarar jag så fort jag ser ditt meddelande.

Skänk

Publicerad 2012-09-30 09:02:25 i

Visst är denna fin, denna är köpt idag och ska målas vit till ett par i Lerdala. Ska bli kul att förvandla om denna :)

Fick veta idag när jag köpte den att den inte är så jätte vanlig, visst har vi sett såna förut men större och nästan så jag kan tycka att de varit lite för mycket men denna är en nättare modell och tydligen inte så vanlig pga det.

Så tur att jag fann den då måtten nästan är precis de som dom ville ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Inredning och renovering är ett stort intresse som jag nu försöker utveckla till något lite större. Jag bor i Skövde men är från Örebro.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela