Härligt lantligt och vita vråer

Välkommen till min inredningsblogg =) Här kan du följa mig i de projekt jag gör. Här kommer jag att lägga ut bilder på möbler och annat smått och gott som kommer att renoveras för att sedan säljas. Vid intresse av köp så kan du mejla [email protected] eller skriva en kommentar i fältet så svarar jag så fort jag ser ditt meddelande.

Beställningar

Publicerad 2012-10-03 19:56:52 i

Jag tar beställningar. Ni talar om vad ni söker och jag försöker hitta det eller nåt liknande, målar om och sen är det bara för er att hämta hem er möbel.

Har ni redan möbeln men inte vill eller orkar måla om den gör jag det åt er. Pris varierar beroende på vad det är för möbel och utgifter för färg m.m

Kontakta mig på facebook Härligt Lantligt eller mejla till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Inredning och renovering är ett stort intresse som jag nu försöker utveckla till något lite större. Jag bor i Skövde men är från Örebro.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela